Styleaddicted
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhaal: Wat is perfectie?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Styleaddicted. zo okt 12, 2008 11:21 am

Ik heb mijn verhaal ook al op een ander forum staan, maar hier zal ik hem ook maar gaan posten. Het verhaal gaat over Nicki, die is jaloers op Mila het mooiste en populairste meisje van school. Als Nicki eindelijk in contact komt met Mila komt ze erachter dat Mila helemaal niet zo perfect is als ze lijkt.
Styleaddicted.
Styleaddicted.
Admin

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gennep

http://www.styleaddicted.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Styleaddicted. zo okt 12, 2008 11:27 am

1

Nicki

Wat is perfectie?

Er bestaat geen ‘perfect’, iedereen is uniek dus iedereen is voor zichzelf perfect. Jezelf op een facelift trakteren en je vervolgens 2 dagen mooi vinden is geen perfectie. Opgespoten lippen zijn bol niet perfect.


Ik zucht even en lees het over. Dan kras ik het door en begin opnieuw.

Wat is perfectie?

Perfectie is als Mila, lange bruine haren die altijd in model zitten zijn perfectie. Zelfverzekerd rondlopen op hoge hakken terwijl je van nature al 1.75 bent. En een platte, bruine, buik in de winter met een glinsterend steentje in je navel dat is perfectie.


Ik stop weer, hier krijg ik vast geen hoger cijfer voor. Ik verfrommel het papier en gooi het richting prullenbak. Die vervloekte Mila ook. Was ik Mila maar, ze krijgt altijd alles wat ze wil. Ze ziet er geweldig uit, en haalt ook als ze een dagje spijbelt nog makkelijk een tien. Maar bovendien heeft ze de leukste jongen van school als haar vriendje.. Ik schrijf mijn eerste versie van ‘Wat is perfectie’ nog een keer opnieuw en stop het blaadje in mijn boek van levensbeschouwing. De rest van de opdrachten maak ik wel een andere keer.

,,Nicki!” Mijn zusje trommelt op de trap. ,,Eten!” ,,Ik kom.” Mompel ik. Ik loop sloom de trap af en ga aan tafel zitten. ,,Nog wat leuks gedaan vandaag Elien?” Vraagt mijn moeder aan mijn zusje. Mijn zusje begint enthousiast tegen mijn moeder te kwekken over leuke dingen die ze vandaag had meegemaakt op school. Terwijl ik naar mijn gehaktbal staar denk ik na over Mila. Wat zou zij nu doen? Waarschijnlijk eet ze vetvrije salades met haar vriendinnen. Of ze zit naar een griezelfilm te kijken terwijl ze wegkruipt in Max zijn armen. ,,Nicki..?” Het duurt een paar tellen voordat ik door heb dat mijn moeder het tegen mij heeft. Ik draai mijn hoofd naar haar toe. ,,Is er wat?” Elien draait zich nu ook om. ,,Normaal schrok je die gehaktballen naar binnen.” Ik spring overeind. ,,Ik heb geen honger. Mag ik gaan?”
Styleaddicted.
Styleaddicted.
Admin

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gennep

http://www.styleaddicted.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Roel. zo okt 12, 2008 1:35 pm

Mooi hoor =3

meeeeer Air signals
Roel.
Roel.

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 12-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Limburg

http://www.writedesigns.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Sanne zo okt 12, 2008 3:18 pm

meeeeer! Wink
Sanne
Sanne

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 12-10-08
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Styleaddicted. zo okt 12, 2008 3:43 pm

Mila

Ik hang boven de wc, terwijl ik eruit laat komen wat er niet uit hoort te komen. De douche en de kraan boven het wastafeltje heb ik aangezet zodat mijn moeder niet door heeft wat ik doe. Alsof het haar uitmaakt trouwens. Als sinds ik klein ben, doet ze moeilijk over mijn uiterlijk. Er was altijd wel iets mis met mijn make-up, of mijn kleren. Ik sta op, spoel de wc door en zet de kranen uit. De bel gaat, ik bekijk mezelf nog een keer in de spiegel en loop naar beneden.
,,Moet je haar zien.” Steffie wijst voorzichtig richting een meisje dat net naar ons kijkt. Met haar gekleurde broek, schoenen en vest viel ze behoorlijk op. Ik leun tegen de kluisjes aan en grinnik. Steffie komt naast me staan. ,,Hee meiden!” Iemand slaat een arm om onze schouder heen. ,,Rot op Jeroen.” Steffie giechelt terwijl ze Jeroens arm van zich afslaat. Ik kijk naar Jeroen om, hij kijkt raar terug. Er valt een stilte. ,,Steffie en ik moeten naar de les.” zeg ik uiteindelijk. Ik trek Steffie mee aan haar hand. ,,Omg.” Kraamt Steffie uit. Ik rol met mijn ogen. ,,Hij is zó leuk! Denk je dat hij mij leuk vind?” Ze pakt een kauwgompje uit haar tas en geeft mij er ook een. ,,Eerlijk Stef, ik kan niet raden waarom je hem zo leuk vind. Hij is gewoon een slijmbal.” Steffie knijpt in mijn arm. ,,Dat vroeg ik niet.” Antwoord ze kattig. ,,Ik weet niet.” Zeg ik dan maar. We lopen ons lokaal naar binnen en gaan op de achterste rij zitten. ,,Goedemiddag kinderen.” Onze docent Scheikunde doet de deur achter zich dicht. Ze kijkt me aan. ,,Mila we hebben je gemist de laatste lessen.” Meteen kijkt de hele klas naar me om. ,,Ja ik had tijd over.” Probeer ik. ,,Hm, misschien heb je tijd om naar de les een uurtje te blijven?” ,,Nee dankje.” Antwoord ik poeslief.
Na school zit ik in een pizzatent met Max, Robynn, Steffie, Jeroen en Cas. Als de pizza op tafel komt valt iedereen meteen aan. Ik twijfel. ,,Mila waarom eet je niet?” Vraagt Robynn aan me. Max legt een hand om mijn schouder heen, en houd zijn pizza voor mijn mond. Ik neem een klein hapje. en pak dan zelf een stuk. Even maakt het niks meer uit wat ik eet. Ik ben goed genoeg. Dat weet ik. Toch?

Meteen als ik thuis kom smijt ik mijn tas op de grond en loop door naar de badkamer. Als ik de douche en het kraantje boven de wastafel heb aangezet buig ik me voorover de wc. Wat dom om die pizza te eten. Daar zitten zó veel calorieën in! Wat dacht ik nou. Na een pizza volgen er meer. En voor ik het weet ben ik een dikke pakzak. Ik sta op een veeg mijn mond af. Daarna spoel ik door en zet alle kranen uit. Ik sla het avond eten over, ik heb al genoeg gehad.
Styleaddicted.
Styleaddicted.
Admin

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gennep

http://www.styleaddicted.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Styleaddicted. zo okt 12, 2008 6:21 pm

Nicki

Als Mila en haar vriendinnen langs komen lopen springt iedereen automatisch aan de kant. Op het eerste gezicht zien ze eruit als gewone, aardige meiden, maar ze kunnen behoorlijk bitchie zijn. Ook deze keer wanneer Mila langsloopt, word ik tegen de muur geplet.
,,Ik heb gehoord dat Mila iets met Jeroen heeft.” Hoor ik een paar meisjes tegen elkaar fluisteren. Ik probeer nog wat meer op te vangen, maar Katie, mijn vriendin, trekt me mee naar de klas. Als we in het lokaal gaan zitten, is het zoals anders. Sommige jongens en meiden klooien wat met elkaar, verder praat iedereen met elkaar. Maar niemand praat met mij, behalve Katie. Ik rommel in mijn tas naar mijn boeken en leg ze alvast open op de goede bladzijde. Een meisje dat een eindje van me af zit probeert mijn aandacht te trekken. Dat is nieuw.
,,Wat is 13b?” vraagt ze al kauwgom kauwend aan me. Ik kijk haar even aan. Ik praat nooit met.. hoe heet ze ook alweer, Sterre? Sterre is totaal anders dan ik. Met haar paarse haar, tattoo’s en neuspiercing behoort ze wel tot een van de ruigste meiden van school. Ze tikt ongeduldig met haar nagels op haar tafel. Dan geef ik Sterre mijn schrift en laat het haar overpennen. Als ik mijn schrift terug krijg zit er een grote klodder kauwgom tussen twee bladzijdes geplakt, en hoor ik haar lachend ‘stuud’ roepen. Ik krimp ineen en begin in mijn werkboek te tekenen.
,,Nicki. Trek het je niet aan. Ze meent het niet. Je bent gewoon slim, daar is ze hartstikke jaloers op.” Katie wrijft eventjes over mijn schouder. ,,Bedankt Katie, maar ze meent het wel.” ,,Nee dat doet ze niet!” Reageert Katie fel, alsof het over zichzelf gaat. ,,Nicki je moet stoppen met zo negatief over jezelf te denken dat straalt van je af!” Ze lijkt boos wat ik niet snap. Ik haal mijn schouders op. ,,Goedemiddag. Sorry dat ik wat laat ben.” Meneer Vink komt ons lokaal binnenstormen en gaat met een plof achter zijn bureau zitten. ,,Oke, genoeg tijd verspilt.” Begint hij ,,We beginnen meteen met nakijken van opdracht 11. Laten we maar vooraan beginnen. Ehm Nicki, wat is het antwoord op vraag 11?” Even twijfel ik, dan draai ik me om naar Katie. ,,Ik heb geen idee.”
,,waar sloeg dat nou op?” vraagt Katie meteen als de bel gaat. ,,Doen alsof je niks weet omdat je stoer wilt zijn? Dat is gewoon zielig.” Katie versnelt haar pas en loopt me voorbij zonder me een kans te geven om mezelf te verdedigen. Niet dat ik weet wat ik niet zeggen. Het was inderdaad stom om te doen alsof ik niks wist, vooral omdat iedereen me raar aankeek en daar word het niet stoerder op.
Ik loop sloom de aula in waar ik Mila al van een afstandje met haar vriendinnen zie zitten. Katie zie ik nergens meer. Ik draai me om en loop naar de wc’s waar ik mijn boterhammen in een hokje opeet. Aan het einde van de pauze word de deur van de wc’s open gegooid. Ik trek mijn voeten op en hou me stil. Dan hoor ik bekende stemmen. ,,Ga je vanmiddag mee pizza eten? Max en Jeroen gaan ook mee, Steffie, Bianca en Cas misschien ook.” Dat is duidelijk Robynn een van Mila’s beste vriendinnen. ,,Oké, lijkt me leuk.” ,,Sweet!” Reageert Robynn meteen. ,,Eigenlijk hoop ik dat Jenn niet meegaat.” Gaat ze verder. ,,Hoezo?” Vraagt Mila. ,,Ja, ze praat altijd over zichzelf. Daar word je echt gek van.”
Ze praten verder terwijl ze de wc’s uitlopen. Ik haal even diep adem en loop dan ook naar mijn klas.
Aan het eind van de dag fiets ik op slakkentempo naar huis. Met die enorme tegenwind kom ik toch al niet vooruit dus wat maakt het uit. Als ik na een halfuurtje thuis ben zijn mijn ouders en zusje er nog niet, dus pak ik een handje vol chips en ga tekenseries kijken als Totally Spies. Mila zit nou pizza te eten met haar vrienden bedenk ik me. Geen vetvrije salades dus, maar pizza. Dat zou je niet zomaar zeggen. En ik zit hier chips te eten en naar mislukte tekenseries te kijken. Katie is boos op me en ik heb niemand anders waarmee ik om kan gaan. Ik zet de tv uit en loop naar de computer waar ik hyves opstart. Na wat zoeken op hyves heb ik het profiel van Mila gevonden. Ik klik door de foto’s heen en bekijk haar krabbels. Dan ga ik naar de profielen van Robynn, Bianca Steffie en andere vriendinnen van Mila. Mila heeft in de 400 vrienden, hoeveel zou ik er hebben? Ik begin mensen op te zoeken die ik ken, als ik ze heb opgesomd kom ik uit op 20. Dat zijn er veel te weinig zeg ik tegen mezelf. Dat zijn 400 mensen te weinig. Ik sluit de computer weer af, ik moet toch naar mijn werk.


Laatst aangepast door Styleaddicted. op zo okt 12, 2008 6:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Styleaddicted.
Styleaddicted.
Admin

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gennep

http://www.styleaddicted.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Styleaddicted. zo okt 12, 2008 6:21 pm

lekker veel n_n
Styleaddicted.
Styleaddicted.
Admin

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gennep

http://www.styleaddicted.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  bonitaa. zo nov 23, 2008 8:27 pm

moooi verhaal.
is er nog meer? ^^

xx
bonitaa.
bonitaa.

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Styleaddicted. za nov 29, 2008 6:59 pm

Mila

’s Avonds heeft mijn moeder een date. Ik heb hem gezien toen ik bovenaan de trap stond. Hij had kort zwart haar wat met een dikke laag gel achterover gekamd stond. Hij was veel te jong voor mijn moeder en zijn stoppels moesten nodig geschoren worden. Ze zou bijna thuis komen dan kwam ik erachter of het een blijvertje was of niet. Ik zit in mijn kamer op internet terwijl ik af en toe naar TMF kijk. Als ik msn opstart krijg ik meteen rond de 20 mensen op me af met allemaal dezelfde vraag. Hee, hoe is het? De meeste mensen die ik op msn heb ken ik niet eens. Ik vraag me af hoe ze aan mijn msn zijn gekomen. Ik antwoord eerst alle berichtjes en klik daarna een gesprek aan met Bianca.

Milaa<3 zegt:
Ee waarom denkt iedereen dat ik iets met Jeroen heb?

It’s Bianca B i a t c h zegt:
Is het waar?

Milaa<3 zegt:
Tuurlijk niet!! Ik haat hem dat weet je

It’s Bianca B i a t c h zegt:
Ik weet niet.. misschien heeft Steffie dat rondgelult

Milaa<3 zegt:
Die vind Jeroen leuk waarom zou ze?

It’s Bianca B i a t c h zegt:
Vraag het der
xx

It’s Bianca B i a t c h is offline. Berichten die je nu stuurt, worden bezorgd wanneer je contactpersoon zich aanmeldt.


De deur gaat open mijn moeder loopt lachend het huis binnen. Blijkbaar is die vent nog bij haar. Ik sta op en loop stil naar de trap. Vanaf hier merk ik al dat mijn moeder een beetje aangeschoten is. Die man waarschijnlijk ook. ,,Mila!” Schreeuwt mijn moeder naar boven. ,,Kom eens naar beneden dan stel ik je voor aan Edwin.” Schreeuwt ze er lachend achteraan. Ik loop de trap af en knik stijfjes naar Edwin. ,,Was het leuk?” vraag ik aan mijn moeder. ,,Of het leuk was.” Ze grinnikt. ,,Het was heel leuk. Toch Edwin?” Edwin knikt glimlachend. ,,Goed ik moet even douchen. Mila laat jij Edwin het huis even zien?” ,,Oke mam.” zeg ik even glimlachend. Mijn moeder knipoogt naar me en loopt naar boven. Daar sta ik dan met een wildvreemde vent. Fijn. Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten. Edwin loopt me achterna en gaat in een stoel tegenover me zitten. Het blijft stil. ,,Dus Mila.” begint hij uiteindelijk. ,,Je moeder heeft veel over je verteld. Je lijkt me een leuke meid.” Ik lach beleefd naar hem en kijk uit het raam. Dan staat hij op en loopt naar me toe. Ik kijk hem vaag aan en realiseer me dan dat hij vlak boven me hangt. ,,Een erg leuke meid.” Zegt hij. Ik schrik van zijn stem en probeer op te staan maar het lukt niet. Hij pakt me vast bij mijn armen en legt zijn lippen in mijn nek. Uit pure paniek verstijf ik. Hij duwt me achterover op de bank en maakt met een hand de knopen van mijn bloesje los. Ik probeer los te komen uit zijn greep maar het lukt niet. ,,Hou op!” Gil ik. Hij snoert mijn mond met zijn hand, ik bijt erin maar hij laat niet los. Ik begin te spartelen met mijn benen en bijt harder. ,,Shit!” roept hij. ,,Bitch!” Hij gaat op me liggen en maakt mijn broek open. ,,Ik zal je krijgen.” Zegt hij boos. ,,Hou op!” Gil ik nog harder. Dan maakt hij zijn eigen broek los. Ik zie mijn kans en sla met mijn losse hand in zijn gezicht waardoor hij uit reflex allebei zijn handen naar zijn gezicht toe trekt. ,,Kutwijf!” Schreeuwt hij. Haastig duw ik hem van me af en ren naar de voordeur. Snel pak ik mijn jas en ren het huis uit. Als ik mijn huis niet meer zie ga ik lopen, ik tril als een gek en de tranen biggelen over mijn wangen. Ik maak mijn shirtje en broek dicht en doe rillend mijn jas aan. Dan loop ik snel verder. Richting centrum waar iedereen is zodat hij me niks aan kan doen. Ik begin weer te rennen en besluit om een café in te lopen waar ik aan de bar ga zitten.
Styleaddicted.
Styleaddicted.
Admin

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gennep

http://www.styleaddicted.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  bonitaa. ma dec 15, 2008 9:39 pm

Is er nog meer?

kusx.
bonitaa.
bonitaa.

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 22-11-08
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhaal: Wat is perfectie? Empty Re: Verhaal: Wat is perfectie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum